Известие

Collapse
No announcement yet.

Избор при покупка на 156 - дизел или бензин?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от stefoo Покажи съобщение
    колега скачай на дизела и си пей по икономичен е от бензиновия вариянт,според всички е по здрав мотора а и другото което е съм виждал 156 2.4 жтд на 630 000км е бензинова такава не съм виждал
    След това мнение едва ли има какво да се каже...........

    Първоначално публикувано от M.Gruev Покажи съобщение
    Окачването е безкрайно капризно.
    Е кво па му е толкова капризното?!!!!!!
    Ся, че частите дет се продават в БГ са менте в повечето случаи, е друг въпрос.......
    На скоро на един приятел слагахме полиуретан на горния носач на 147-ца и носача ТРВ с тампони БОГЕ 2001г. шарнира здрав, колата е на 200х.км.


    Багажника бил малък!!!! Верно дупката му е малка, маааа............. чак пък да е малък...........
    А и колегата е решил каква ще е марката и модела на колата която ще копува........
    Двуоми се при избора на двигател!!!!!
    И кви са тия мнения, взимай тая която е по-запазена.............
    То все едно само 2-коли се продават в България...............та да избира м/у тях....

    Аз няма да давам съвет каква кола да си купи човека, а просто да си реши 1.8, 1.9, 2.0, 2.4 и си търси читава.............
    Е ако изпадне някоя читава, може и да направи компромис............

    И на края да напиша нещо по темата:
    Дизела има някой по-скъпо струващи ремонти. Турбо, маховик, помпа, дюзи......
    Разликата м/у 1.9 и 2.4 е +1 и обтяжната ролка на пистовия ремък е доста по-скъпичка..........
    Бензина има доста скъпички свещи и ремъчетата са по-скъпи за смяна и покрай тях вариатора..........
    За газ всичко по запалването трябва да е ОК.
    За това се сещам в момента, ако съм пропуснал нещо нека някой да ме допълни.....

    Значи има тема какво харесваме в 156-ците, има и такава какво не харесваме.......
    Има тема за разхода......
    Има и тема за рзходи...........
    Повече от това здраве му кажи............
    Успех с покупката от мен.............
    Last edited by haljscho; d.m.y г., 00:13.
    sigpic
    Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
    156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
    147 JTDm 140-Малката манекенка
    GT- JTDm 150

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
      Да ударя и аз едно рамо на бензина Бате, гледай сега. Аз съм с ГИ от БСМ (Бардолини). 950 лв. ми струваше системата с монтажа преди 5, 6 месеца. До преди това чувах какво ли не за газта на ТС и сега твърдо си стоя зад мнението, че е трябвало да сложа газ от момента в който съм я купил тая кола. Специално за това ГИ нямам никакви забележки. Колата гори 9/100 извън града и 13/100 в града като не и жаля педала много. Не че ме набутва по-малко на газ, но с газта карам двойно повече .....
      Така, аз пък да кажа за дизела и да го сравним.
      При мен (със спокойно каране градско) и повече настъпване извънградско, колата ми харчи около 6- извънградско и около 7 градско. Такава малка разлика, защото както казах много ми се различават режимите на настъпване.
      Та общия разход на колата по тази причина ми е съвсем малко под градския разход, защото и процентното отношение на всички километри, който ги минавам са сигурно над 90% градско.
      Та ги взимам образно казано около 7/100 дизел.
      В горния пример това би се равнявало на около 12 газ, което не е много вярно по поя маршрут на каране, но го приемаме за толкова.
      Та сметката какво излиза:
      Ако карам на дизел ще давам по 16.17лв на всеки 100км
      Ако карам на газ ще давам по 16.20лв.

      Или демек ако карам на газ ще ми излиза по-скъпо от това да карам на дизел.
      Отделно ще си с по-малък багажник, ще бъдеш газифициран, понасяйки всички негативи от това, отделно ще даваш и пари за газова уредба.
      Предпочитам да си ги запаза за една турбина вора употреба, заедно с 4 инжектора, един регулатор и два-три сензора, да има за черни дни. Я май остана само карантията на дизела, която няма какво да й стане, почти
      A20DTH ЖТД ама не баш
      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
        ....

        И на края да напиша нещо по темата:
        Дизела има някой по-скъпо струващи ремонти. Турбо, маховик, помпа, дюзи......
        Разликата м/у 1.9 и 2.4 е +1 и обтяжната ролка на пистовия ремък е доста по-скъпичка..........
        тук трябва да прибавим и гадния обратен съединител и скъпата лагерпомпа...

        ++ от мен за бензиновите мотори

        Окачването наистина е проблемно няма друга алфа с такова проблемно окачване.
        sigpicAlfa 155 2.0 16v

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от dimo Покажи съобщение
          тук трябва да прибавим и гадния обратен съединител и скъпата лагерпомпа...

          ++ от мен за бензиновите мотори

          Окачването наистина е проблемно няма друга алфа с такова проблемно окачване.
          Дизела няма лагер помпа. Само при бензина е тая гняс.
          sigpic Alfasud/156 1.8ex
          156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

          Comment


          • #35
            В крайна сметка всичко опира до КЪСМЕТ при покупка на кола 2-ра употреба. Може да си купиш бензинка, като си мислиш, че ще ти е по-ефтино, и да ти излезе 300 пъти по скъпо от читав дизел, за който приказват че подръжката му била по-скъпа и че много се трошал.
            Моата я купих от без да я карам на никакви сервизи и диагностики и т.н. с презумцията, че няма кола нов внос на която да няма какво да и се прави. След покупката я закарах при Бобо и той ме успокои че съм извадил късмет . Повечето от ремонтите съм ги правил без да има нужда един вид за удоволствие.
            Така че взимай това което ти легне на сърцето и знай -без допълнителн инвестиция няма да мине, а ако колата е нов внос инвестицията е доста по-голяма.
            Ex 156 SW 2,4 JTD .
            Renault Megane Grandtour 2010
            Ex Dedra 2.0 ieLS

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от Galeano Покажи съобщение
              Дизела няма лагер помпа. Само при бензина е тая гняс.
              да вярно помпата да се брои към минусите на бензиновите ....ноо сега се сети че тези дизели много по често хвърлят демпферната шайба на коляновия вал от бензините.
              Маслената им помпа също по често дефектира и си е бая цифромания, така че пак ми се струва по-неизгодно да се поддържа дизела сравнено спрямо бензина на същите модели-147/156 ...
              Естествено никой не знае дали всички възможни болести на модела ще се проявят в една и съща кола и в каква честота ще възникнат, така че нещата са си относителни
              sigpicAlfa 155 2.0 16v

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от vodafon Покажи съобщение
                трето взех си бенз верно не е 2.0 тс а 2.0ЖТС и с разхода просто се ебавам с дизела - 8.5-9 градско и 6.5-7.5 извън зависи от гламотията дето ме е налегнала.
                като си сметна за 166 коня тоя разход йебем ти дизела срещу вървежа .
                Да, обаче човека е от София и ще си кара колата тук, а не в Плевен където има 5000 коли на кръст, така че забрави да му даде такъв разход градско
                Не искам да звучи много нагло и затова подчертавам, че не си "хваля гарджето", но според мен (и не само според мен) е истина, че колата от подписа ми е най-добрият вариант на 156-цата и като купе, и като вариант на двигателя (115 к.с.), с оптимален баланс между разход на гориво, поддръжка и вървеж. Разбиращите в този форум ще се съгласят с това твърдение.
                Giulietta 1,6 JTDm 2013
                156 SW 1,9 JTD 2003

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
                  Да, обаче човека е от София и ще си кара колата тук, а не в Плевен където има 5000 коли на кръст, така че забрави да му даде такъв разход градско
                  Не искам да звучи много нагло и затова подчертавам, че не си "хваля гарджето", но според мен (и не само според мен) е истина, че колата от подписа ми е най-добрият вариант на 156-цата и като купе, и като вариант на двигателя (115 к.с.), с оптимален баланс между разход на гориво, поддръжка и вървеж. Разбиращите в този форум ще се съгласят с това твърдение.
                  Съгласен.
                  Alfa 156 1,9 JTD - 02,2000г
                  Avensis 2011 -2.0 D-4D

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от dimo Покажи съобщение

                    Окачването наистина е проблемно няма друга алфа с такова проблемно окачване.
                    В грешка си.....
                    Проблемни са частите които се продават, на окачването нищо му няма.........

                    И малко да се допълня.
                    Гледам тук се споменават някви разходи на гориво, които не е нужно да коментирам......
                    Но на кола 150-170к.с. 1300-1500кг. ако постигнеш разход от 8.5-9л.бензин на 100км. градско, то с дизел определено ще е с 5-ца пред запетаята...........
                    По принцип разликата м/у дизел и бензин е, че при дизела разликата м/у спокойно каране и яко напъване е максимум 1.5л.
                    А при бензина разхода може и да скочи двойно на нормалния.......
                    sigpic
                    Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                    156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                    147 JTDm 140-Малката манекенка
                    GT- JTDm 150

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
                      при дизела разликата м/у спокойно каране и яко напъване е максимум 1.5л.
                      А при бензина разхода може и да скочи двойно на нормалния.......
                      Не знам за ГТД, ама на старата ми Марея съм стигал 11л. извънградско.
                      2014: Deutschland über alles

                      Comment


                      • #41
                        С един и същ двигател но различен маршрут аз и Пр00ф правим разлика до 4 литра в разхода из София
                        2.4 JTD 140 к.с. на Алфа 156 и Ланча Либра.

                        Е моя е помпан доволно де... поне според продавача и Бобо
                        Welcome to the real world

                        Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                        Comment


                        • #42
                          Оплюха ме много в една друга тема 156 срещу 166 щото казах че онова голямо нещо е голямо грозно. Сега рискувам да ме оплюят отново НО дизела е за камиони. Не бих си купил бензинов джип, както и дизелов автомобил. Дизелово ферари НЯМА. Да, дизела е малко по икономичен, бензина е малко по чуплив НО бензина е много по евтин за поддръжка и ремонт, когато говорим за автомобил на старо, по евтино се ремонтира , значително по надежден. Знам че веднага ще ми скочат относно мощността и вървежа, НО нека сравняваме стоков бензин със стоков дизел а не стоков дизел срещу модифициран/чипосан/ дизел. Дизела просто е мъртвец спряма бензина за същата кубатура. Освен това много е модерно да се сравнява турбо дизел срещу атмосферен бензин. Ами нека сравняваме 2,0 турбо срещу 1,9 дизел туурбо или дори 2,4 турбо дизел. дизела няма шанс....
                          Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                          sprint tropheo
                          155/1.8
                          156/2.0 Selespeed

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от fiore Покажи съобщение
                            Оплюха ме много в една друга тема 156 срещу 166 щото казах че онова голямо нещо е голямо грозно. Сега рискувам да ме оплюят отново НО дизела е за камиони. Не бих си купил бензинов джип, както и дизелов автомобил. Дизелово ферари НЯМА. Да, дизела е малко по икономичен, бензина е малко по чуплив НО бензина е много по евтин за поддръжка и ремонт, когато говорим за автомобил на старо, по евтино се ремонтира , значително по надежден. Знам че веднага ще ми скочат относно мощността и вървежа, НО нека сравняваме стоков бензин със стоков дизел а не стоков дизел срещу модифициран/чипосан/ дизел. Дизела просто е мъртвец спряма бензина за същата кубатура. Освен това много е модерно да се сравнява турбо дизел срещу атмосферен бензин. Ами нека сравняваме 2,0 турбо срещу 1,9 дизел туурбо или дори 2,4 турбо дизел. дизела няма шанс....
                            По отношение на горивото всеки си знае себеси и преценя на какво да кара... тук кеф ти бензин, газ и нафтичка... Има и добри дизели, особено ако този преди тебе си е карал и глезил колата както трябва. За мощността... като искаш мощно карай с голям двигател и много коне.. избора на гориво си е личен избор и от голяма спепен са финансите ( това че богати хора карат на газ или нафта е само по-добро бизнес планиране)
                            Но наистина най-вече за това колко е чуплив един автомобил е до пазенето... и най-вече до колко е пазен преди теб, ако не си го купиш от магазина

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от vodafon Покажи съобщение
                              Това требва за верую ли да го приема - това е твойта вяра вервай си
                              Аз ще вдигна крак и ще се изпикая -не си в час
                              Като се изпикаеш или да покараш в София или Пловдив, да видиш, че градското е различно във всеки град
                              То в 1 град може 2 различни маршрута със сходна дължина да ти дадат 2 - 3 литра разлика в разхода.
                              Welcome to the real world

                              Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                              Comment


                              • #45
                                а ако потърсиш и някоя 156-ца 1.9 16 дизел,ти гарантирам,че ще останеш доволен ,мойто Гт,което тежи точно 1420 кг с 17 ките на кантар дава разход 7.2 градско СОФИЯ!на нормално каране а извънградско,например София-Сандански 90-120км 4/100 ,това е разход мерен по колонка, по борд ми е по-малък .А за вървенето няма да коментирам,че ще стане флоод в темата
                                Last edited by Dagi; d.m.y г., 12:44.
                                Bmw 535d LCI 410WHP(Hybrid turbo FMIC) 12.8 -400m
                                BMW F13 M6
                                BMW X6 3.5d
                                Mini cooper r56 lci
                                Alfa romeo Gt 1.9 jtd Eibach anti roll bars, eibach springs,Koni suspension, gtb2056vzk,Fmic, full exhaust 76mm, Quife, brembo brakes 330mm

                                SPRINTAUTO Service

                                Comment

                                Working...
                                X